loading...
بهترین سایت مطلب - مطلبستان
Mr.Hidden بازدید : 128 جمعه 1390/06/04 نظرات (0)

وفای بی وفایان کرده پیرم ، برم یار وفاداری بگیرم ، اگر یار وفاداری نگیرم ، سر قبر وفاداران بمیرم

 

دو چیز هیچ وقت از یاد آدم نمیره ، دوستای خوب و روزای خوب . حالا یه چیز هیچ وقت از دل آدم نمیره ، روزای خوبی که با دوستای خوب گذشت .

به همه لبخند بزن  ، اما به یک نفر نخند ، همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز، در قلب همه باش اما قلبت مال یک نفر باشه

 

اگر از پایان گرفتن غمهایت نا امید شدی به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال  تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید.

شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود من برآنم که بسوزم به کنارت ، ای دوست

زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذردو قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند . آنچه از روزگار بدست می آید با خنده نمی ماند  و آنجه از دست برود با گریه جبران نمیشود!! فردا خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم....

 

روزگاری بر درختی تکیه کرده بودم ، ناگهان کبوتری زیبا آمد و گفت چرا اینجا نشسته ای ؟ گفتم میخواهم نامه ای برای یارم بنویسم . گفت بنویس!!! گفتم قلم ندارم گفت از پرم در بیار ، گفتم کاغذ ندارم گفت بر روی پر سفیدم بنویس  گفتم مرکب هم ندارم ، گفت مرا بکش و با خونم بنویس

 

اشكي كه بي‌صداست پشتي كه بي‌پناست دستي كه بسته است پايي كه خسته است دل را كه عاشق است حرفي كه صادق است شعري كه بي‌بهاست شرمي كه آشناست دارايي من است ارزاني شماست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین دانستنی ها-جدیدترین مطالب - و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مدیر سایت

    با عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز.

    برای بالا بردن سطح سایت نظر و عضویت یادتون نره!!!

    نویسنده سایت: Mr.Hidden

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 4,253
  • بازدید کلی : 109,696
  • کدهای اختصاصی


    ساعت ساعت ساعت فلش

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها

    فال حافظ

    .

    دکتر علی شریعتی تصادفی

    دکتر علی شریعتی تصادفی


    مترجم سایت

    مترجم سایت

    mouse code

    كد ماوس